FOLLOWER

Sunday, January 27, 2013

DATING DI JUSCO. LAGI (-_-)

Dah lama tak upload-upload gambar,
Tapi gambar saya tak ada,
Tak ada sapa nak ambil gambar saya (-_-)

Hari ini, 27 JANUARI 2013,
Macam saya cerita semalam.
Menunaikan keinginan incik jantung hati, dia teringin makan pucuk gheti.
Puas saya cari tak ada.
Pucuk manis pun tak ada.
Actually kalau pucuk manis ke, pucuk ubi ke, rumah tok banyak. Tapi malas nak pi petik. Huhu. Memandangkan ke supermarket, eh ! Ada pucuk paku pakis ! So buat lah masak lemak pucuk paku campur tempeh.

Then, nak buat sambal belacan,
Tapi incik lalan cukup pelik dengan sambal belacan jawa. Serius dia pelik. Haih. So, buat bawal masak masam manis dan udang galah goreng, tu je.

Dia bagi saya kek,
Saya bagi dia lauk pauk.
Adil kan ?

Makan-makan kat taman seribu bunga,
Picnic-picnic kemudian macam biasalah,
Dia kata nak beli roti, minta teman.
Roti ?? Tak caya lah setakat roti je.
Dan port biasa kami, Jusco Melaka.
Saya rasa cashier pun bosan tengk kami.
Dartting di jusco ? Kalau tk jusco ke mydin ? Kalau tk mydin ke tesco ?

Dia ajak juga pi MP,
Suruh tengk excercise machine,
Entah lah. Dia ni cukup tension betul tgk saya. Dia kata saya da nak macam badan farah fauzana. peha besar (-_-)
Tapi malas dilayan, membazir je,
Basikal ada kat rumah, cuma malas nak kayuh. Tapi every night before sleep, saya still jogging, skipping dan bumping. Tapi, samaa je.. Tak ada perubahan pun ???? Haha

Setelah berjam kat jusco,
Lepas habis bayar,
Saya lapar. Tapi dia kenyang.
Ni lah padah orang pelawa makan tapi konon menolak. Hehe. Tapi uall perasan tak ? Kalau masakan sndiri, kita kurang selera makan ? Tak teringin pn ?

Kena lah beleter juga dengan incik lalan,
Ala, dia memang cukup suka bab beleter. Tapi bila depan orang, diamm je. Cukup pelik pada orang yg kata dia pendiam. Oh pelissss ! Dia ajk mkn kt old town, saya tk mau. Saya tringin pizza !

Apapun, harini best !
Wpun dikata gemuk.
Wpun selalu gaduh dipukul dahi dengan tisu, saya pula suka tonyoh dia punya jerawat muka. Dn kata "eeeeee !!!"
Wpun gaduh dirampas hp dn dia cuba delete semua gambar2 dia sebb dia kata dia nampak tak handsome, sampai saya tpaksa menangis2 minta disimpati padahal nk upload kt blog. HAHA.
Taktik.

Terima kasih,
Saya seronok sangat :)


Ok. Gdnight,
Esk isnin. Mari myimpan kceriaan untuk esok ye kawan-kawan.

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...