FOLLOWER

Wednesday, January 9, 2013

BADNIGHT

Hai guys !
Badnight. Asyik goodnight je, bosan.
Da lama tak update apa-apa story.
Tak da apa yang lain dari yang lain.
Kelam kabut je ada.

Macam semalam,
Konon produktif. Tapi blur.
Iron shawl tapi pakai scarf ?
Pakai skirt tapi capai belt ?
Lapar tapi pergi gosok gigi ?

Apa kena mengena kan ?
Entah. Memang blur.


Ha, my kura-kura telah meninggal dunia. Sobs. Sobs. Sobs.
Mereka mati lemas.
Balik kerja konon prihatin,
Cuci akuarium,
Masukkan mereka ber3 dalam baldi.
Saya dengar percikan-percikan air yang kuat. Saya ingat kan mereka seronok. 2 jam kemudian, saya pandang,
Seekor dah tak bernyawa (-_-)
Kura-kura mati lemas.
Maafkan tuanmu ya kura ?

Haritu incik lalan ada offer,
Nak tak ikan koi dia ?
Huh, kura-kura pun mati ?
Nak jaga ikan ?
Ampun lah ye.

Saya hanya serasi bersama kucing.
Senang jaga kucing, dia faham tuan dia.
Bila sedih menangis pun depan kucing.
Bila rasa happy gila cter dengan kucing. Bila murung rasa stress, ada rahsia tapi tak boleh cerita pada sesiapa, pandang kucing, usap kepala dia dan cerita. Benda selalu saya cakap pada kucing saya : "nak pergi kerja ni, doakan aku murah rezeki tau ! Jaga rumah ! Jangan pergi jauh-jauh, bye"

Cuma tak suka tentang kucing, suka ganggu saya makan. Saya kuat makan. Dia kuat makan. Kadang2 DUSH. Tertolak kepala dia. Datang pada dia dan kata "minta maaf tau, sakit tak ??" Bila sakitkan hati kucing sangat rasa bersalah umpama ada suara bergema disekeliling dan berkata "tahukah anda, kucing adalah haiwan kesayangan Rasulullah SAW ????" Seram-seram. Nak masuk syurga !

Ok. Dah jauh menyimpang topik.
Saya sendri tak faham apa yang cuba disampaikan. Layan je lah.

Night ualls !

With love,
FatinFashiekin



Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...