FOLLOWER

Monday, December 31, 2012

TAHUN BARU 2013

Hai ualls !
HAPPY NEW YEAR

Fuh, masa memang cepat betul berlalu.
sangat cepat. dan ye seperti biasa saya mengaku,
makin tua ! OhMyGod.

bagi 2013 ni,
saya dan girlfriend saya telah membuat perbincangan
menerusi phone.
kami merancang dan menegaskan
bahawasanya 2013 kami adalah tahun kepayahan.
kepayahan maksud nya adalah,
tahun untuk lebih besederhana
sebab kami ada 'tujuan' kami sendiri.
walau 2013 mungkin adalah tahun yang hebat,
tapi sejujurnya kami melaksanakan dengan gembira ;)
saya kata pada kak Ain :
"tak pa, bila ekin rasa letih ke, ekin tahu, kkAin pun sama dengan ekin,
at least ekin ada kkAin peneman ekin"
kearah apa kepayahan kami, tk plu kot dijelaskan.
yang pasti saya sangat mengalu-alukan
ketibaan 2013 dengan senyuman.



antara saya dengan incik lalan pula,
saya suruh dia senaraikan 10 perkara yang dia 
nak tengk perubahan dalam diri saya.
dan saya akan senarai kan juga
10 perkara yang saya nak dia ubah sempena 2013 ni.
meeting between us for 2013 belum diadakan,
maybe this sunday lah.
yeah. couple pun ada meeting okey, haha.
planning tu penting. 


2013 belum menjengah,
tapi jadual dah FULL BOOKED.
especially weekend.
febuari pula kkAni dapat mgerjakan umrah,
bestnya ! Allhamdulillah.
nanti kkAni balik dah bulan 3,
pejam celik then mei,
then puasa ???
OhMyGod, Tuhanku, cepatnya masa..
yang pasti ! saya menantikan 2013,
dan ! akan PUSH diri ni !!!
no more honeymoon,
no more excuse ;)

with love,
FatinFashiekin




No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...