FOLLOWER

Friday, December 7, 2012

PIPI

Isnin ambil gambar kat kedai member,
Saya kata :
"Pastikan saya putih !
Tak gemuk dan cantik ! Kalau tak,
Tak nak bayar nak free"

Actually firstly saya pakai kerongsang bekerawang tau.
Lepastu dia kata :
"Emas-emas tu buang..."
LOL. Emas ?? Sampai hati !
Hahahaaha

Then,
"Tudung tu kasi depan lagi"
Saya depan kan.
"Depan lagi, pipi tu"
Saya tarik kedepan lagi
"Lagi, pipi tuuu, tarik lagii.."
"Lagiii tarikkkk"
"Kanan tu tarikkk"

Peh, rasa "arghhhhh"
Tapi bila dah siap gambar.
Bulat jugak (-_-")

Dulu ada lah juga lesung pipit,
Sekarang ? Dah tak ade dah.
Tenggelam dek lemak.

Then sentap semalam,
Custmer buka je pintu farmasi :
"Heyyyyyyy ko !!!!!!! Apasal ko gemuk sangatttt sekaranggg !!!!!"
Pehh, tersentap kot.
Suke tau buat saya rasa tersentap.
Baru 55kg kot,
Dulu saya cuma 40kg pakcik kata saya kurus sangat.


Ok. Nk tidur.
Esok mahu berkhidmat untuk masyarakt !! Bye bye bye :)

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...