FOLLOWER

Friday, December 14, 2012

PERCUTIAN

Penat bermain sehari suntuk semalam lah si daniel ni. Sana sini.
Even saya yang muda ni pun,
Sendi lutut umpama kering tanpa minyak.

Seronok percutian di Jepun ni,
U all boleh lah datang sini ye. Hahahaha

Ok. Ok. Serius,

Saya tak pi Jepun pun,
Tu mukadimah,
Saja nak buat orang kata
"What ! Jepun ! Siot tak ajak !"
Tak pun,
"Menunjuk !!"
Hehe. Saja buat taktik camtu

Relax. Cool. Chill.

Segala bagai gambar akan di update,
Sekarang ?
No. Sapa nak edit ?
Semua kat 7D,

Kepada kawan-kawan di farmasi,
Saya sangat merindui kalian,
Semasa bersuka ria disini,
Seringkali saya melihat jam.

Pukul 9pagi :
"mesti kak ani tengah buka grill Farmasi dan menolak keatas dengan gigih" hewhewhew.

Pukul 2petang :
"Mesti kakaida baru nak turn solat zohor dan lapar gila makan rakus-rakus" -hewhewhew

Pukul 4 petang :
"Eh da pukul 4 !? Seronok kat sini baru pukul 4 ? KakLai mesti tengah kemas-kemas fail baru nak balik." Hewhewhew

Pukul 9.30malam (dikala saya sedang menikmati ketam gergasi di tepian laut) :
"Lah ! Mesti baru nak tutup farmasi ? Haha. 9.30 baru balik kerje ?????" HAHAHA *kalini gelak perli*

Terima kasih lah pada kalian yang mengatikan jadual saya ye ! Hehe

Segala kecemburuan dan sakit hati,
Saya akhiri dengan,
Wassalam ;D

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...