FOLLOWER

Friday, December 28, 2012

MISS MY B

At last, akhirnya,
my phone akan kembali ke tangan saya.

thanks to incik lalan
atas keprihatinan dan kesanggupan untuk
membaik pulihkannya. haha

actually, saya dalam semua aspek,
cukup tak yakin dengan kebolehan yang dia ada.
before this pun, about my bb,
kami argue. saya bkeras nak hantar my bb ke kedai,
dan dia pula kata 'no!' dan boleh repair sendiri.
i'm like. 
'haa ??? seriously ?? hello, ni bukan repair tayar motor ok,
ini repair handphone okey'

bukan dalam bidang ni je,
dalam segala bagai bidang yang dia cuba nak buat,
saya kurang memberi keyakinan
yang dia boleh buat.
yes, teruk kan ?
saya akan berleter dan kata perkara mudarat,
dan mbebel mengenai perkara negatif yg akan berlaku.

contoh : dia dipanggil jd speaker apa2.
saya akan kata "u ??? boleh ke ??"
dia kata nak buat apa2, saya akan kata
"jahanam laaa nampaknya"

bukan tidak menyokong,
tetapi kadang2 saja bagi jawapan macamtu,
bising3 saya, tapi saya tak halang.
dan at last i'm proud,
tapi buat muka tak da perasaan,
biar lah orang lain hormat dia tinggi camna pun,
comot dia, buruk dia depan mata saya.

bukan ego,
tapi dah berbakul orang puji dia,
biarlah part saya, saya sound pedas,
dan dia lawan balik,
tak pa, saya suka suasana gamat. haha

apapun,
ok. terima kasih kerana tanpa anda,
mungkin beratus ringgit saya kena utk mbaikinya.
lap yuh



with love,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...