FOLLOWER

NUFFNANG ADS

KARENAH MEREKA LAGI

" Korang ni kalau ubat semua nama omputeh ko bagi aku.. Mana orang tua macam aku ni nak faham ! nak ingat !"

CONTOH :
Vamlo 5, hovasc, novasc, plendil

"Cube lah korang tukar nama ubat tu jadi bahasa melayu. Aminah ke, abu ke, senang aku nak ingat !! Ah ko ni !!"


Sesuke hati je kdang-kadang custmer ni. Ingat kami ni owner makmal ubat. Nak ubah, ubat demam namanya cik timah. Ubat pening nama nya cik siti. Pil perancang namanya pak badang. Haha.

Kadang-kadang lawak.
Kadang-kadang stress juga.

Tapi, layann kan je.
Kot-kot mereka ada anak-anak laki kacak handsome bergaya macam beto Kusyairi ! Hahaha.
*pang!* (-_-)

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: