FOLLOWER

Saturday, December 8, 2012

ISTANBUL AKU DATANG ( aku.datang.istanbul )

Istanbul aku datang :)



bagi saya,
mula-mula very the tertanya tau.
apakah ? jumpa tomok terus berpeluk kah ?
then tomok tu macam gatai semacam.
sian pada si lisa yang duk terkejar-kejar tomok.

dan macam yang uall tahu,
kekasih ke2 saya. BETO KUSYAIRI.
tapi napa dalam cerita ni dia buat rambut camtu ?
dia sangat kacak bila buat rambut terpacak okey. hehe
suka style percakapan beto,
nampak bengis tapi romantik.

ok back to the 'istanbul aku datang'
banyak sangat pengajarannya.
dan paling siut part tomok dengan budak serumah
siap komplot cover line tomok curang.

kalau saya ???
dear RIZAL, DON & MAROS,
kalau uall cover line doc macam cerita ni,
ekin akan toreh-toreh jantung korang
guna pisau pizza hut ! HAHA.



kata-kata yang menarik :

1) Bila 2 hidup dah sebati, tak semudah tu untuk dilepaskan

2) "kes saya tak sama macam kes awak,
saya tak pernah kene maki macam awak kene.
kene cerca macam awak tak ada harga,
saya tak boleh nak terima sebab dari situ menunjukkan,
siapa orang tu yang sebenarnya."

3) saya takkan minta peluang kedua sebab saya hanya perlu satu peluang sahaja.

4) Awak, saya sayang awak <3 i="i">


with love,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...