FOLLOWER

Monday, December 3, 2012

DECEMBER

Plan nak gi jalan-jalan,
Berdesupp terus skodeng baki cuti yang tinggal sambil sengih lebar-lebar....
Dan berbunyi
"Hewhewhew"

Allhamdulillah,
Ada 13 hari lagi......
Tapi kalau bab jumpa bos minta cuti je sure lemah lutut, padahal tak da buat silap apa-apa pun.. Tapi dah namanya Bos, Someone yang seharusnya dihormati,

Actually bos saya BESTTTT.
TERBAIKKKK ! SPORTING !
Tapi saya selalu. ingat dan letak dalam kepala, bos adalah untuk dihormati,
Boleh tersenyum ketwa bersama bos,
Tapi apa jua tindakan, even dalam senyuman. Dia still boss kita dan kita sebagai pekerja jangan berlemak dan anggap "ala,bos x kisah" TAK BOLEH ye kawan-kawan sekalian.

Kadang-kadang waktu rehat kat pantry pun, saya tak berani tidur. Even waktu rehat. Takut bos nampak saya tidur, nanti bos kata saya malas. Huhu. Padahal, waktu rehat, bos faham. Tapi entahlah, saya ni ada 1 penyakit mudah risau, mudah gelabah. Takut sakitkan hati orang. Takut buat orang marah.

Pernah, tertidur kat belakang.
Bos masuk buka pintu. Terus terduduk dan tanya "dah asar belum kak ?" Padahal baru pukul 2.30ptg. HAHA. KakAlai pun macam pelik tgk soalan saya. Huhu. Lepas kakAlai kelua saya tergelak sendiri. Soalan apakah yang aku tanya ???? Hahahahah

Ok, back to the topic.
Alesya dan aqilah dah nak mai sini ! :)
Marilah kita merancang perjalanan.
HOHOHO HOREYYYYYY..

Daddy nak bawa kita jalan-jalan.
Daddy memang handsome.
Daddy memang best !!
Daddy memang ohsem !!

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...