FOLLOWER

NUFFNANG ADS

TAKZIAH

Takziah kepada rambut yang telah ku bela bertahun tahun tahun tahun. Dan tadi balik kerja terus ke Hair Studio.

Dap dup dap dup.

Dia tanya nak potong macammana ?

Saya : uish, seram ! Seram ! Seram !
Mula-mula terfikir nak potong macam rihanna tuh. Gile pendek. Tapi sampai je, yang mampu saya kata "layer, depan u jangan potong pendek, rambut I dah panjang dan berat. Nipis kan sekali"

Lepas siap !
Balik rumah,
Tengok.

Lek elleh !
Macam tak potong pun ?????????
Dia buat layer dan nipiskan,
Means cuma jadikan rambut saya bertingkat-tingkat.
panjang still lebih kurang.

Mama kata :
"Tak nampak apa pun, ahad nanti potong lagi~"

Phew, lagi ?
Okey. But its okey lah.
Percubaan pertama. Settle.

Ahad ni,
Lagi pendek ! Huhu
Sebab mama kata mama nak potong rambut dia 2 inci.
2 inci pun poyo nak ke salon ?
Potong sendiri dah kan ? Hehe

Ok. Bye

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: