TAKZIAH

Takziah kepada rambut yang telah ku bela bertahun tahun tahun tahun. Dan tadi balik kerja terus ke Hair Studio.

Dap dup dap dup.

Dia tanya nak potong macammana ?

Saya : uish, seram ! Seram ! Seram !
Mula-mula terfikir nak potong macam rihanna tuh. Gile pendek. Tapi sampai je, yang mampu saya kata "layer, depan u jangan potong pendek, rambut I dah panjang dan berat. Nipis kan sekali"

Lepas siap !
Balik rumah,
Tengok.

Lek elleh !
Macam tak potong pun ?????????
Dia buat layer dan nipiskan,
Means cuma jadikan rambut saya bertingkat-tingkat.
panjang still lebih kurang.

Mama kata :
"Tak nampak apa pun, ahad nanti potong lagi~"

Phew, lagi ?
Okey. But its okey lah.
Percubaan pertama. Settle.

Ahad ni,
Lagi pendek ! Huhu
Sebab mama kata mama nak potong rambut dia 2 inci.
2 inci pun poyo nak ke salon ?
Potong sendiri dah kan ? Hehe

Ok. Bye

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

NUFFNANG ADS