FOLLOWER

Thursday, November 1, 2012

BULAN UNTUK MENCABAR DIRI SENDIRI

Assalamualaikum

November 2012 dah menjelma. sungguh ! masa sangat cepat mengejar, atau mungkin saya yang tak tahu nak appreciate masa. moga-moga setiap apa yang saya lalui, atau bakal lalui di berkati oleh-NYA. 

hari berganti hari
dan bulan berganti bulan.
dan yang pasti
UMUR BERGANTI ANGKA

argh ! sebal. entah kenapa angka itu sangat menakutkan,
teringat kembali saat hendak sangat bergelar "dewasa"

semoga saya mampu untuk berbakti,
semoga saya kuat ubtuk berusaha,
semoga saya tegap untuk terus melangkah.

padahal bila berborak pasal angka dengan dia,
kepala disekeh,
katanya " budak lagi lahhh" 
LOL (-_-")

dear november,
tolong jadi baik untuk saya selama 30 hari ye.

with love,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...