FOLLOWER

Sunday, October 14, 2012

SELAMAT PAGI YANG POSITIF

Selamat Pagi isnin !
Berdirilah di hadapan cermin dan berkatalah pada diri sendiri :

"Hari ini aku syukur kerana aku menggenggam peluang keemasan. Aku mempunyai kerja yang aku sukai. Aku sihat dan gembira. Aku punya saluran dan cara sendiri bagi menikmati kebahagiaan hidup. Aku pilih bahagia. Aku cintakan kerja ku. Aku pasti tumpahkan seluruh hati, tenaga, fikiran dan perasaan kepada kerja ku. Kerja ku lambang hidup ku. Kerja ku kebahagiaan ku. Kerja ku keberkatan usia ku."

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...