FOLLOWER

Thursday, October 25, 2012

LELAKI GATAL

"..Perempuan akan diuji ketika pasangan tidak memiliki apa-apa.
Lelaki akan diuji ketika memiliki segalanya.."

Tengah kerja-kerja tadi, biasalah kan raya haji ? So ramai lah custemer dari segala tempat pulang ke tempat asal.

Tengah surf2 tiba2 ada custmer ni bagi kad dia dan minta saya hubungi dia. LOL. Tua okey ! 45tahun lah umurnya macamtu saya rasa. Ok anggap baik, maybe nak offer saya kerja kot. Gaji 50k sebulan kot. Haha.

Tapi apapun girl, hati2 ye. Watch out ur partner carefully. Kalau sebelum ni awak adalah seorang isteri yang GARANG + KUAT MEMBEBEL, so lepasni kalau hubby penat balik dari ofis ape kata uoll berubah, jadi isteri yang manja dan penyayang. Hirau kan lah kalau hubby uoll nak kata buang tebiat. Lama2 nanti dieorang seronok lah kan ? Kalau dah lama kahwin tu, tak salah. Saling ingat mengingati masa susah senang bersama yang telah berjaya diharungi, sure hubby akan tersenyum.

Ye, ye ye.. Saya belum berkahwin lagi ?? Kan ?? So uall boleh lah bayang kan ye, nanti saya kahwin, saya adalah seorang wife yang romantik ;p

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...