FOLLOWER

Friday, October 5, 2012

KURUS SIHAT JIMAT

Menu harian saya kini adalah seperti diatas, setiap hari macam biasa,
WAJIB kopi 3 cawan,
Bukan secawan ye, 3 cawan.

Serius sangat addicted pada caffein,
Waktu minum iaitu, PERTAMA, bangun tidur sebelum mandi terus kedapur, buat nescafe secwan, switch on TV supaya otak dapat berfikir, baru lah saya mandi. Kalau saya bangun pagi tanpa secawan caffein, sure ! Mood saya tak baik.

KEDUA, sampai je farmasi lepas mengemas, menyusun dan menyiapkan semua kerja. Pukul 10.30 saya akan dapat kan cawan yang ke2.

Cawan KETIGA biasanya waktu lunch, 1ptg saya akan ambil caffein lagi dan sekarang perut saya dapat menerima dengan hati yang terbuka, lunch hanya dengan memakan sebiji apple !

Then, maghrib biasanya perut akan meragam lagi, so saya akan isi dengan coklat atau pun something macam snek. Apa2 lah yang ada di pantry farmasi.

Rutin tu berulang ! Dan saya sangat suka pada perubahan yang terjadi pada diri saya sekarang ! sangat menerujakan.

Saya bukan nak kurus lagi, tak, tak, tak ! Saya nak belajar menikmati hidup dengan cara yang susah ! Saya nak jadi kedekut even saya dah sememangnya kedek. Hahaha.

Mencabar diri sendiri adalah sesuatu yang sangat menyeronokkan ! Benda simple je kot kan ? Tapi bagi uols yg maybe kuat makan seperti saya, permulaannya adalah sangat sangat susah.

But now, tak semestinya nasi je yang buat kita kenyang tau ! Tu semua psikologi semata.

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

2 comments:

Anonymous said...

[url=http://ivlkrwnnz.com]MECTtRyzGB[/url] , KgGChokKBcpes - http://hhmgziigpu.com

Anonymous said...

[url=http://aluejxfttk.com]FGQkRBpKEHbc[/url] , DoHUcY - http://pyfnknfrtw.com

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...