FOLLOWER

NUFFNANG ADS

KAU SUKA DIA SEBAB DIA DOKTOR KAN ?


Terbaca post kak zuhana (sepet) mengenai 
qery yang bertajuk "kau suka dia sebab dia hansem kan"
dan perkara tu terjadi pada dia.
dan saya pula dihujani persoalan
"kau suka dia sebab dia doktor kan ?"

hmm, kalau korang terfikir macamtu,
sah ! korang terlebih tengok drama melayu.
konon kalau doktor ni kena ada briefcase,
kena pakai tie,
kemeja lengan panjang,
smart, nerd, pendiam, tapi baik hati,
bergaya bermutu dan keunggulan *teringat iklan dunhill
hahaha

TAK DE MAKNA NYA 
semua tu suatu penipuan,
kalau dah namanya manusia biasa,
manusia biasa lah jua.

dulu saya kenal dia tak tahu pun dia doktor ok.
orang tanya juga, kenapa saya suka dia ?

jwapannya ; tak tahu.
dengan dia saya boleh cakap suka hati saya,
gaduh tarik2 tudung dan rambut pun
bangun tidur esok lupa.
lepastu bagi 156hari bergayut dgn dia pun,
ada ja topik nak bual.

pernah juga sebelum kenal dia kenal laki lain,
tapi sumpah ! serius saya jadi pendiam.
soalan ulang2 "da makan ?"
"da solat ?" tu je lah ulang2 sebab tak da modal nak borak.

hmm, kesimpulannya apa ea ?
entah ! nanti saya fikirkan kenapa dia yg disukai ?
buat masa sekarang kalau nak jawab
"apa yang tak disukai mengenai dia"
tu adalah jawapannya. hahaha



with love,
FatinFashiekin



No comments: