FOLLOWER

Monday, October 15, 2012

BEFORE AFTER

Ye, orang luar akan kata,
Mana gemuk ?? Mana ??
Tak gemuk lah.

So uol tengk gambar diatas,
Before adalah "its me!!"
Dan after.... Uol tunggu lah k.
Tunggu lah six pack saya.
Sekarang saya cuma ada 1 pack.
Hahaha.

Bestnya jadi gambar "after" tu,
Sure dapat menarik nafas lega dan sangat berbaloi.
Berkat pemakanan apple di tengahari.
Now berat saya 50kg dari 55kg.
Still x puas hati !
Saya nak 45kg saya semula,
Incik lalan lagi over, dia suh dapatkan 40kg. Pehhh. Sure lah saya jadi tiang lampu nanti. Haha.

Actually shape badan tak menjadi masalah, peha dan perut ni !
Sure uol bosan kan baca entry gemuk ni ? Ah ! X kire ! Nanti kalau menjadi. Sila jangan jelouse dan tanya apa rahsia saya. Hahaha

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...