FOLLOWER

Wednesday, September 19, 2012

REZEKI

Ketika ALLAH memberikan kemewahan, kita kena turun ke bawah, tengok mana-mana yang boleh dibantu.

"ALLAH BERI REZEKI MELALUI KITA UNTUK KITA TOLONG ORANG LAIN. REZEKI ITU BILA-BILA MASA SAJA ALLAH BOLEH AMBIL BALIK."

Saya selalu ingat ! Tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima. Walaupun saya bukan kaya raya, kalau saya mampu, saya akan tolong. Sebab saya tahu, Allah sentiasa memerhati kita, cuma kita perlu memilih, samaada baik atau buruk jalan yang kita pilih. Pahala atau dosa yang kita kehendakki.

Saya nak masuk syurga, saya nak tambah pahala. Kawan-kawan bimbinglah saya ye. Tolong jadi kawan yang dapat menyempurnakan iman saya. Tu yang saya perlukan :)

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...