FOLLOWER

Friday, September 14, 2012

PERSONAL ASSISTANCE

Harini aza balik !!
Saya suka bila aza balik,
Sebab :

1) Dia akan treat saya macam dalam spa. Saya kan princess ! Hehe. Dia remove kan makeup saya, sapukan losyen. Ala-ala2 dalam spa dan buat facial tuh ;p

2) Bila saya sampai rumah, balik je kerje, dia buat kan air. Wah ! Biasanya, saya kena buat sendiri. Tapi bila dia ada, dia lah PA saya. Saya buka buli, saya mendidik. Hehe

3) Automatik beban kerja rumah dan penyelenggaraan tugas akan dibahagi kan secara tidak adil. Oleh kerana dia jarang kat rumah cuz duduk asrama, dia kena ambil alih sat.


3 sebab simple tapi kukuh ! Dan saya cukuppp tersenyum lebar. HAHA. Akhirnya PA ku kembaliiiiiii. Akhirnya.....
Alaa, saya kan kakak sulung. Saya cuma nak menolong. Menolong mendidik cara menjadi anak dara yang rajin, huhu. Tadi ambil keputusan dia, Tahniah, pandai macam kakak nya juga. Tak sia-sia berleter ;p

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...