FOLLOWER

Monday, September 17, 2012

IKEA MUTIARA DAMANSARA

Assalamualaikum

semalam macam yang uols tahu,
saya kakak dan incik lalan ke Ikea (Mutiara Damansara)
mencari barang-barang rumah.


haa ! ada pun gambar saya dengan incik lalan,
sejak kes saya upload gambar dia buat muka duckface,
incik lalan TRAUMA bila sy pegang kamera.
asyik-asyik dia menjerit
"haa !! haaa !!! haaaaaa !!"
suasana gamat gila,

ok, perjalanan ke Ikea,
kami tiba pada pukul 2 petang,
masalah parking yang sangatt memeningkan,
nasib baik lah ada GPS,
even blackberry punya GPS tak sehebat iphone.


shopping di IKEA tapi parking di Tesco, haha.
sebelah ikea TheCurve. rugi ! kalau x blh shopping kat the curve kan ?
tak pa, bak kata incik lalan,
next time pi lagi, kalini dah tahu jalan,
so lepasni kalau shopping kat ikea lagi, segalanya mudah ;D


Aih, bila masuk je,
rasa "woaaaaaaa~"
nak tu nak ni.. dan ayat saya :
"ini lah dapur idaman saya"
"ini lah bedroom idaman saya"
"ini lah bathroom idaman saya"
"ini lah wardrobe idaman saya"
tapi just mampu cakap jelah,
mampu beli ?? insyaAllah lepas kahwin nanti,
sekarang tak mau lagi, membazir..

Incik lalan over juga,
dia paling suke kerusi santai yg boleh bsandar
diruangan menonton.
1 kerusi simple2 pun harga 2k,


yang ni dia tengah berangan,
nak beli meja bkerja simple yg jimat ruang


showroom di ikea memang sangat menarik,
TAPI yang saya tak sukaa
dan lenguh kaki dan minda
bila part mencari 


perghh (-_-")
bukan senang nak mencari okeh

apapun,
hari yg sangat indah ! dan seronok :)
bile2 kite pi lagi ye


with love,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...