FOLLOWER

Tuesday, August 7, 2012

UCAPAN SELAMAT HARI RAYA

Assalamualaikum

Like always dan tahun-tahun sebelum ni. Sure ada kad raya untuk dia. Last year, saya post kan kad raya ke office dia. And for this year, diam-diam, saya letak kan kad raya di kereta dia. Bila dia masuk kereta dan nampak kad tu. Dia baca, dan dia tersenyum.

Haih. Dah lama tak buat macamni. Yup, saya mengaku, saya suka buat semua ni. Dulu masa sah bergelar teman wanita incik lalan, setiap kali jmpa, saya akan tinggal kan sekeping kad dalam kereta dia. Tak kisah lah samaada tulis "hati-hati drive balik" dan kata-kata jiwang yang lain.

Such a sweet memory !
Ok-ok, berbalik kepada main topik ! ;)

__________________________________________



To :
AHMAD FAIZAL SULAIMAN@incik lalan

Selamat hari raya yang tak lama lagi menjelma ! Hopefully, one day, I can be ur wife, dipagi raya, sediakan juadah untuk awak sebelum awak solat hariraya. Iron kan baju melayu awak, dan kita berpakaian sedondon. And I wish, we've our prince and princess, so our prince akan ikut awak ke masjid. And our princess akan tolong saya didapur. Then kita bersalaman as a wonderfull and blissfull family. Balik kedah, have a great day with ur family and ofcz ur siblings. And bila balik johor, like always my family love u like I love u :)

Maaf zahir batin, ampun kan dosa saya pada awak. Halal kan segalanya.

Love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...