FOLLOWER

NUFFNANG ADS

RAYA BELIAU

Assalamualaikum





apapun, tq pada dikmat atas gambar2 ini.
bukan senang nak ambil gmbr incik lalan,
konon pemaluuuu.
bila ambil gambar dia tgh drive,
dia buat goyang-goyang.
bila ambil gambar tgh jalan dia buat lari2.
haih. bajet handsome sangat agaknye.
ingat kite nak sangat amik gambar dia ? haha

at last kalau ambil gambar dia,
hasilnya begini :


agak payah nak dapat muka dia,
ni pun ambil gambar macam paparazi tau.

apapun, tq lah ke langkawi ingat juga pada saya
disini kan. rasa terharu ada lahhh. hehe


ada banyak lagi coklat,
tapi saya tak mau,
macam daim lah dn mcm2 lagi,
bia lah dia bawa balik untuk Don dan Rizal.
Don dgn Rizal kan kekasih ke2 dan ke3 dia.
asyik2 don rizal, don rizal, don rizal.
hahaha ;p
 
with love,
FatinFashiekin
 

No comments: