FOLLOWER

Saturday, August 4, 2012

2 MINGGU MENJELANG SYAWAL

At last, weekend.
Nak menempuhi minggu ni bukan sng, macam-macam jadi, tak caya tanya kak aida, kak ani dan kak ain.
Sudah satu, satu pula.
Tapi tak pa lah, InsyaAllah ada hikmhnya.

Dan esok, saya akan ke KL.
Mencari baju2 raya saya, incik lalan, alisya & aqilah..
Rutin lah, every ramadhan, dan bila tiba raya mesti kami akan spend masa ke KL untuk shopping. Yela, ambil peluang, sure sale da bersepah sana sini kan

Rabu haritu pun adik incik lalan ita dan nad datang KL. 1st plan ajak mereka tidur melaka, so, ahad hantar ke pudu. Tapi mereka dah tempah tiket balik jumaat. X dapat nak shopping raya bersama.

Apapun, semoga saya menjumpai baju yang di idam idam idam kan ! Dan semoga incik lalan pun tak cerewet gila bila shopping esk. Al-maklumlah, kami ni bukan sehati sejiwa. Kalau shopping, dia suka biru, saya suka merah. Sampai kan sometimes bila masing2 nak menang. Kami ketepi dan buat meeting seketika dan berbincang pro dan kontra. Haha. Ye, complicated tau. Kalau bab pro dn kontra, tanya kkaida, dia tahu bebenar apa situasi yang selalu saya hadapi ;p

Raya 2 minggu lagi uols. Makin lama makin tua ni, masa cepat je, after this 2013 ?? Umur pn makin menaik dan menaik. Haih.

Kuih raya ??? Ah, tak settle lagi.... Bila kah bonus nak masuk ?? *sila senyum lebar-lebar ;)

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...