FOLLOWER

Saturday, July 14, 2012

SELAMAT HARI JADI

Wahai orang sebelah insan kesayangan hamba, selamat hari jadi.

Saya maafkan awak,
Jangan buat lagi sebab saya ni sensitif.
Bukan marah, sekadar mengingatkan.
Siapa salah, kena mengaku salah.
Itu undang-undang kita kan ?
Hormat menghormati.

Even, mngelat !
Abah selalu lebih kan awak kan ?
Tadi awak datang, abah siap pesan :

"Kak, pesan kat lan, abah sentiase menyokong dia dan setuju yg akk tu patut ditegas sikit"

(-_-")

Ade macam tu pula ek ? Haha
Semalam pun abah siap call dan mesej incik lalan, ucap happy birthday pada incik lalan. Mentang-mentang dia tahu anak dia tengah muncung dengan incik lalan, siap ada backup ! *mengelat betul.

Apapun, nama awak sentiasa ada dalam doa saya. Saya sentiasa mendoakan kebaikan awak dan kesejahteraan didunia dan akhirat. Don't worry, andai ditakdirkan saya tulang rusuk awak saya akan sentiasa disisi awak. Bukan kah tugas tulang rusuk untuk melindungi hati dan jantung :)

Hei, I love u *malu ;p

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...