FOLLOWER

NUFFNANG ADS

PENENANG HATI

Patutlah last week mimpi bukan-bukan,
Rupanya bulan 7 ni macam-macam jadi. But Allhamdulillah :)

Semalam betul2 serabut, dan rasa takut, dah lah harta orang,
Then saya pula cuai.
Sekeliling semua marah.
Bila mengadu, semua marah.

Kak ani kata :
"Dah pergi amik wudhu' tenangkn hati"

Masa amik wudhu' pun rasa sedih sangat-sangat, sesungguhnya saya tak sengaja. Dan saya tahu saya bersalah.

Then sementara tak ada custmer,
Amik kesempatan baca yassin,
Memang baca, tapi meleleh lagi air mata.

Then kak ani kata,
"Nak tenang hati baca surah al-waqiah, baca terjemahannya sekali"

Dan ye ! Rasa tenang !
Uols yg tak tenang hti, baca lah surah tu,
Rasa segan pula nangis-nangis, hehe
Yes I'm too vulnerable.

Perkara paling saya tak suka adalah bila kena marah then ditinggikn suara, memang saya akan rasa tersentap.
Dan bila saya mengadu, bukan bermakna saya nak dengar anda punya kata-kata negatif yg sama. Tak. Saya perlukan sokongan dan kata-kata untuk tenangkan saya.

Atleast tanya : "are u okey ??"
Dan tunjuk saya cara untuk jadi okey.

Apapun, ada hikmahnya semalam,
Allhamdulillah :)

Pengajaran yg saya dapat : bedikarilah wahai fatin fashiekin.

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: