FOLLOWER

Monday, July 23, 2012

BURUNG

Ini adalah seekor burung,
Saya jumpa burung ini semasa saya sedang bertugas.

Okey2, actually burung ni cedera,
Kepak kirinya luka tapi doktor lalan kata, risiko patah amat besar.
So, dia menyarankan saya membunuhnya secara terhormat.

Jawapan saya :
No !!!

Me : Dato' doktor ahmad faizal !
Him : amin ! Trima ksih datin ! Haha
Me : saya sbgai plgan awk, mhtr pesakit yg plu dirawat, bukan dibunuh. Rawat laaa. Sian ni. Kamu kan expert bidang-bidang ni ??
Him : burung spesis tu musuh kite sebab membawa penyakit pada ayam-ayam jagaan kite,
Me : tapi ni kan cume burung yg sakit ? Sian laaa..

Dan at last, dia bagi juga lah cara-cara merawat dan cara-cara bagi makan lah. Apa yg patut, tak patut. Walaupun dalam keadaan main kasar beserta sindiran :

"hidup ke mati burung tu ? Esok mati lah tu.. Cayalah, esok mati. Haha"

(-_-") Kalau 100 lelaki memuji kebolehan saya, hanya dia seorang sahaja yang mentertawakan dan mengutuk saya 24/7. Ade je modal dia nak rolling loyar buruk dan kena setepek kat muka saya.

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...