FOLLOWER

Wednesday, June 6, 2012

SAYA SAYA SAYA



saya sayang family saya dan kesayangan saya..
saya sayang kawan2 saya..
tapi kepada yang suka buat cerita..
memburukkn saya,terima kasih.

saya tidak akan pernah percaya apabila sesorang datang kepada saya 
menceritakan tentang keburukan orang lain 
sehinggalah saya nampak didepan mata saya sendiri..
cakap2 orang tidak pernah berbekas dihati saya 
kerana saya tidak bodoh untuk menilai mana 
yang betul dan mana yang tidak.

saya tidak kesah saya tidak dapat nak memenangi hati orang lain..
saya tidak kesah ada yang tidak suka or benci saya..
saya tidak kesah berapa banyak cerita tokok tambah tentang saya..s
aya hanya pegang satu perkara..saya sendiri yang tahu siapa saya..
Allah tahu siapa saya..

saya tabah dan berfikiran positif..
itu yang anda perlu tahu tentang saya..

bila saya sedih..sakit hati..saya mengamuk sorang2..
5minit berikutnya saya sudah boleh ketawa 
dan berlagak seperti tiada apa2 yang terjadi..

saya ada lelaki yang sgt baik dalam hidup saya..

saya sekarang gatal nak kawin.. HAHA *pang ! :p


with love,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...