FOLLOWER

Friday, June 15, 2012

DUGAAN 2.0

Currently sangat-sangat busy mengalahkan menteri,
Almaklumlah, dah nak raya, dah nak puasa.
my baby car pula asyik merajuk.
minta dipujuk je,
minta dibelai. huh.
incik lalan pula asyik kata,
my baby car tu patut diganti kan dengan yang baru.
hello ! nope, banyak lagi perkara lbh penting
yang harus difikirkan.
jangan membazir.
no no no

dah ada kereta buat apa menambah lagi ?
nanti kalau btambah, sapa nk guna ?
adik2 sekolah lagi,
kereta yang sekarang pun dah tak ada apa masalah,
setakat merajuk tayar tu masalah,
tcalar sikit. normel ler kan ?

bagi saya bawa BMW 5 series pun belum tentu
saya bawa tak calar ;p

lagipun, saya bujang lagi,
tak mau hutang2. takutttt.
 
orang kata :
"bujang lah bagus, tak ada komitment,
nak apa2 pun senang"

dan bagi pendapat saya,
bujang ni lah nak menikmati kehidupan duniawi tau,
saya tak mau lah bujang2, muda2,
hutang sekeliling pinggang.
no no no

hello, berhutang itu cukup STRESS okeh.
even saya punya hutang cuma pada "ASB/INSUREN"
yang lain adalah sedikit simpanan utk mjlis kwin 5 thn lg haha,
 duit makan saya dan jaley2 ;p 

untung kan duduk dengan family ?
lapar je terus mesej mama 
"mama, kakak rasa nak pitam sbb lapar,
masak sedap-sedap ye"
tak perlu bayar sewa rumah.
tak perlu kupon parking.
tak perlu jammed.
cuma bill elektrik dan bil air ke,
standard lah anak sulung.
kena hulur2 lor.
balas jasa ! jangan jadi anak durhaka okeh ? huhu


 

saya selalu ingat :

kadang2 tuhan tak bagi kita
kesenangan dalam bentuk harta benda.
tetapi Dia limpahkan kita dengan
kebahagiaan dalam hidup.
atau mungkin rezeki yang sederhana tetapi
sentiasa ada dan tidak putus2.
janganlah kita iri hati dan berbuat jahat pada org
yg ada kelebihan pada mereka.
kerana mungkin.
tuhan sedang menguji kita.
dan iya. mungkin juga.
kesenangan itu ujian dari Dia.
ingatkah kita padaNya sewaktu
senang?

*tiba-tiba rindu pada kak zura, sebab dia mentor saya.
huhu. haritu terfikir "dah lama tak mesej dgn kkzura"
pagi tu tiba-tiba kak zura mesej ! rindu rindu rindu !
kalau dulu dapat teman dia pi dating, makan nasi ayam dengannnnn....
next topik please ! tapi sekarg kak zura dah khwin
dan bhijrah. rindu masakan kak zura ;D


yg tgh tu kak zura,
muka masam ? garang ?
kkzura mmg macamtu. 
custemer pn banyak kali compalin tk senyum.
tapi baik hatiii. 
dan suami kak zura sangat handsome
seperti kembar seperti ERY PUTRA. kau ado ? hehe

with love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...