FOLLOWER

Sunday, June 24, 2012

CLICK-CLICK

Oleh kerana faktor umur (30 tahun)
Dia menghidapi penyakit alahan pada kamera, cukup alergik betul.
Macam lah dia tu artis terkenal dan terhandsome. So bila saya nak ambil gambar dia kena ambil posisi konon dia tak perasan, sebab bila dia perasan, dia akan memandang dengan tajam. Dan menutup muka dia dan ingin merampas kamera. Ceh !

Orang minat kamera memang macamtu agaknya kan ? Suka ambil gambar orang. Bila gambar sendiri dia jadi kelam kabut. Kalau mood bergambar ok. Boleh lah. Tapi statik. Berdiri tegak sambil tersengih, 10 keping gambar. Same je muke nye. Huhu.

Haish ! macammana nti kalau kawin nak shoot pre-wedding kalau dia malu-malu ni. ;p Kadang2 tgk gambar member-member dengan pasangan, macam sweet je bergambar pelbagai gaya. Tapi, pk balik. Eh ! Ok lah. X perlu kot ambil gambar terlentok-lentok lah. Rapat sana sini pada tontonan umum. Ada hikmah. Kan ?

Saya ni dah lah, suka amik gambar syok sendiri. Bayangkan kalau incik lalan pn suka bergambar. So kami asyik snap pic je berkepit kepit. Sandar di bahu lah macam kawan-kawan FB banyak buat. Tak manis kan ?

Allhamdulillah. Ada hikmah. So, uols kalau tgk gmbr kami berdua, jangan pelik lah kalau incik lalan macam tk pdg kamera ye. Sbb setiap kli sy ambil sure gambar tanpa dia perasan, kalau dia perasan saya ambil gambar dia. Pergelutan hp akan terjadi. Contoh, dia akan menggegarkan kereta supaya gambar mjadi BLUR (-_-") ye dia memang begitu. Sile jangan pelik dan terpedaya pada muka malu-malu dia.

Hehe. Ok, that's all.
Gudnight.

Eh-eh, sat, semalam wahidah (adik incik lalan) add saya. Ye, ita, nadzirah dan dikmat memang dah kenal. Cuma wahidah ni saya belum kenal. So segan dan malu-malu kucing sikit lah saya. Maybe faktor umur dan incik lalan selalu sakat dan kata :

"Wahidah dengan kamu lagi muda kamu tau. Kite dah 30, wahidah 2_, kamu ?"-sambil dia gelak jahat

So bila diulang-ulang ayat tu, saya jadi "oh ! Seramnya !" Rasa shaking-shaking tangan. Yela, incik lalan tu abang sulung, rasa takut diri tak diterima. Takut tak setanding untuk berdiri disisi abag mereka *ayat konon pasrah ;p

Tapi, tadi dah bertegur sapa. Allhamdulillah. Berjalan lancar. saya hormat mereka sebagai kluarga incik lalan dan kalau boleh sampai bile2 ni, rasa hormat saya pada mereka, saya nak berpanjangan, incik lalan tu anak sulung, sewajarnya saya jaga nama baik dia.

Baik niat kita, InsyaAllah akan dipermudahkn dan direstui. Kan ? Jangan risau, saya akan jaga abang mereka yang selalu loyar buruk tu. Jangan risau saya tak dera incik lalan. Hehe

Ok. Gunait again :)

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...