FOLLOWER

Monday, May 28, 2012

WWW1 (RM520,000.00) DIMILIKI JOHOR

WWW1 berjaya dimiliki JOHOR dengan bidaan sebanyak RM520,000.00 oleh DYMM Sultan Ibrahim Johor.
Dan menjadi isu mengatakan kononnya menghabiskan duit rakyat. *hello, that's y I think semua nk kawin dengan anak raja kan ? Saya pun, kalau blh nk kawin dengan prince william. Haha

Pendapat :
Tak perlu ajar "orang kaya" macammana nak berbelanja. Janganlah kerana beli nombor pendaftaran 500k jadi isu kononnya perlu disalur pada orang miskin sedangkan "orang kaya" itu telahpun menyalurkan ratusan juta pada mereka yang berhak dalam bentuk pembangunan negeri dan peluang kerja yang boleh dirasai sehingga anak cucu cicit yang mahu berusaha. Berilah ruang untuk mereka bersenang-senang dengan wang usaha mereka dan nenek moyang mereka.

Jika anda tak puas hati...kenapa tidak berusaha. Di Malaysia, kita boleh berusaha dan tidak jadi kesalahan langsung untuk kita yang berusaha ini untuk jadi lebih kaya dari Raja.

Loser sahaja yang suka tuding jari mengajar itu dan ini kononnya pandai. Kadangkala, kita perlu fikirkan juga...mungkin Allah tak serahkan harta segunung emas itu pada kita kerana kita mungkin tak mampu jadi adil.

P/s : TMJ sendiri dah sound "BEFORE U OPEN YOUR MOUTH, DO YOUR RESEARCH"..


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...