FOLLOWER

Sunday, May 13, 2012

MELAMAR DILAMAR

 
Musim orang kahwin sedang berlangsung, sana sini undangan perkahwinan diterima. Dan sana sini juga lah persoalan perkahwinan saya terima. Haish! Dah dewasa rupanya kan ? Kalau dulu zaman sekolah, nak ada boyfriend then kalau family tahu itu adalah satu ketakutan lah. But now, dengan sendirinya ahli keluarga dan sanak saudara asyik bertanya "bila nak makan nasi minyak ?" Actually, rasa malu-malu kucing juga lah. Huhu.Dan tambahan pula, hubungan saya dan incik lalan pun mendapat restu. Hmm, tahu kan ? Dia kesayangan mama dan abah saya,

Sekarang, sejujurnya, Saya sedang blajar uruskn diri saya dn keluarga dengan sebaiknya, saya kan anak sulung., Apabila bsedia nanti, InsyaAllah, barulah saya akan dengan sukacitanya akan bersedia untuk menguruskan suami pula.

Calon suami saya nanti akan jadi pmimpin keluarga dan imam sy. So that's y its take time for me. And don't worry, we'd plan something for our future too..

Maybe its take time dan rasa takut andai kehilangan, ada jodoh tak kemana, dan dia dan saya dah terlalu tua kot nak main-main dan tak serius dalam perhubungan, MELAINKAN salah satu antara kami tk respect each other kan ?

Ok, that's all.
Nak prgi kerje.
Bye :)

With love,
FatinFashiekin


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...