FOLLOWER

NUFFNANG ADS

I LOVE THE WHOLE HIM

Sedetik perbualan :

Me : tengah buat ape ?
Him : baca blog,
Me : wah ! Bace blog kite ea. Wah !
Him : tak da.. Blog politik, nk tahu ttg dunia.
Me : ceh ! Yelaaaa, bye.
Him : Eh! tk kan kite nak bace blog tgk kekasih kite puji kite. Eh ! Rase malu. Eh ! Segan dipuji-puji

P/S : fine, dia mengada (-_-")

_________________________________________

Me : kite da jadi PENGIKRAR BAGI PENDERMA ORGAN setelah meninggal dunia (smbil tjuk kd keahlian)
Him : so ????
Me : So kite nak kamu tahu, kalau kite meninggal dunia, then kamu sakit apa2, kamu ambillah hati(organ) kita ye.
Him : tak nak lah, nanti asyik sakit hati macam kamu je. Lepastu makan hati. Hahaha
Me : (-_-) hmm, so, jom lah ! Jadi pengikrar penderma organ, daripada nanti jasad kena makan dengan ulat, baik kita membantu orang tau, nanti kite dapat sama-sama masuk syurga ! :)
Him : masuk syurga kite nak, tapi dengan kamu kite tak nk lah ! Nanti kat syurga kite dah ada bidadari yg lagi cantik berbanding kamu tunggu kite. Hahaha
Me : (-_-) masalahnya pahala kita melebihi kamu, so nanti kita tunggu kamu kat syurga, kalau pahala kamu kurang, kita bagi kat kamu pahala kita supaya kita sama2 dapat minum arak disyurga. Nnti kita sebut "ahmad faizal, fatin fashiekin disini menanti kamuuu"
Him : dush *dia sekel kepala akuh

P/S : dia memang kurang asam (-_-")
_________________________________________

Thank you for showing me every one of your faces because I love them all! I love you when you are happy, when you are sad, when you are angry or when you are disappointed. Every time I say "I love you", that's exactly what I mean - I love the whole you!

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments: