FOLLOWER

Wednesday, February 1, 2012

HIDUP

Entah lah hidup,

Benda yang sama berulang-ulang ulang.
Dulu pun hal sama, detik yang sama, perkara yang sama.

Setiap kali ada je pertelingkahan, sure akan adanya kesalahan. Mungkin, mungkin juga disebabkan ingin menutup kesalahan, oleh itu, kesalahan lain yang keluar. Dengan itu, kesalahan yang sedang dibincangkan akan tertutup dan dibuka konon dengan kesalahan yang baru.

Kemaafan yang diminta, tapi kemaafan tiada erti dan makna. Mencari kesalahan, menjatuhkan pesaing untuk menaikkan diri.

Hidup. Hidup. Hidup.

Aku ingin ada disetiap kali dia berdiri, setiap kali dia jatuh, aku ingin sambut, tapi dia biarkan aku terjatuh dan minta aku terus terjatuh.

Aku hulurkan tangan, tapi dia berlalu.

Hidup. Hidup. Hidup.

Ye, mungkin aku sedang diajar apa tu erti hidup dan apa itu persaingan hidup.

Allhamdulillah. InsyaAllah ade hikmah :)

Withlove,
FatinFashiekin
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...