FOLLOWER

Thursday, February 16, 2012

JAWAPAN

Assalamualaikum

3 days wihout his voice :)
3 hari panggilan dari incik lalan tidak dijawab. Perselisihan faham kecil berlaku antara kami. TETAPI kami just SMS hehe. Saya kata pada dia :

"Tak boleh dengar suara selama sebulan dan tak nak berjumpa selama sebulan"

Dan he just make a big laugh (-_-)
Saya tak kan angkat panggilan dia tapi still reply sms dia sebab hati kecil rasa risau lepaskn dia bebas sangat. HAHA *u all kalau mrjuk jgn over sgt nti ur guys cari lain baru tahu. Hehe

That's y semalam saya post kat blog mengenai perbualan kami yg saya kata pada dia "I KNOW I AM TOO YOUNG AND ITS STILL EARLY TO SAY THAT THINGS,
BUT I HOPE YOUR ARE THE ONE" dan incik lalan balas "I KNOW I'M TOO OLD BUT I HOPE YOU'RE THE ONE TOO"

Actually before ni saya cuma merasa like incik lalan suka bagi excuse nak larikan diri dan tak serius langsung.

But then petang tadi saya terbaca satu status di facebook, then I'm smile. Even status yg mengejutkan tapi saya tersenyum dan terdetik dihati saya. Patutlah incik lalan bkeras benar mengenai hal tu dengan saya, benar, tanggungjwab yang digalas dia besar.

Dan kini saya faham :)
But depan dia saya still buat tak faham,

With love,
FatinFashiekin

Pssttt, hey sayang, I'm here, don't worry :)
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...