FOLLOWER

Wednesday, February 15, 2012

ALLHAMDULILLAH. SETTLE.

Apabila menunaikan solat isya' cepat, oleh itu tidur pun cepat dan subuh pun cepat. Waa ! Sistematik kan ???

Harini I'm ot. Kereta dah settle. Allhamdulillah. Legaaaa. Fuh ! Syukur Kepada Allah SWT. Tapi harini pi kerja guna kereta abah, berdebar jugak lah, yela sebelum ni saya pernah cederakan kereta abah, risau kejadian berulang kali tjadi. Parking pun jauh ok, risau kalau jalan sebelah maybank tu stuck dan saya terCALAR kan kereta abah lagi tanpa sengaja. Uh ! Saya tak nak kena marah lagi, dan harini everything awesome ! Wif my love kak aida yg selalu bisingg je, dgn kak ani dan beautiful lady boss iaitu kak Alai :)

Eh ! Cuace panas kan sekarang ? Tekak saya pun sakit. Org kata "eh keje kedai ubat pun sakit" ok saya balas "kunfayakun" then orang tu diam. Hehe

Masa hadapan oo masa hadapan, saya bersama incik lalan mempunyai banyak cerita dalam mimpi yang kami nak jadikan kenyataan, May Allah Bless our relationship dan Allah berkati rezeki kami untuk membantu keluarga dan membina masa depan yang lebih diredhai ! Kami pernah sama2 jatuh, sama2 kecewa, sama2 tak sempat nak membantu insan2 yg kami sayang, semoga dipermudahkan. InsyaAllah.

Hmm, this sunday rumah tok buat kenduri. Hehe. Ye, johor memang mengamalkan adat sering mengadakan kenduri kendara. Berkumpul bersama keluarga. Nak tahu lanjut ? Meh datang johor. Macam2 ada :)

With love,
FatinFashiekin
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...