FOLLOWER

Friday, February 24, 2012

10 BINTANG HATI

Perkara indah dalam dunia dn boleh buat kita tersenyum, adalah apa bila kita duduk dan membayang kan mengenai masa depan.

"We talk about future like we had a clue"

Setiap orang mesti ada anganan
Masing2 dan saya ? Sudah semestinya lah.

Nanti bila saya kaya dan berjaya,
Saya tak akan lupa kan,

Pertama, my family,
Sebab mama dengan abah selalu bg saya sokongan dan saya nak berasa lapang dada kerana dapat membalas jasa mereka. Setiap apa yang terlintas, pasti akan ditunaikan ! WAJIB. Utk adik2 pula, akan saya manjakan dan tegaskan tapi cukup dengan segala kemudahan ! Saya kan kak long so kenalah menolong :)

Kedua, atok ! Sebab atok besar kan saya,
So untill now, even tok sakit, mesti tok akan kata "syikin mana ? Syikin da makan belum ?" Okeh actually saya rasa terharu dn nak nangis tapi saya buat muka cool je. so kalau sy kaya berjaya, saya nak lantik seorang jururawat peribadi untuk tok, even tok tk sakit dn sy akan pastikn tok sihat selalu !

Ketiga, incik lalan! kalau ada jodoh antara kami, saya akan kenang balik zaman jatuh bangun kami. Dan tak akan saya lupakan beliau. Saya nak jadi seorang isteri mithali buat beliau. Nak teman dia kesyurga :)

Keempat, kak ain ! My bestfren ! saya nak ajak dia shopping diparis, tengk eiffel tower bersama-sama diwaktu malam, hanya kami berdua, berjalan berpegang tangan dan kata pada dia "saya sayang awak !"

Kelima, kak aida ! Saya nak bagi dia duit untuk bantu dia supaya dapat besarkan sara dengan eifa dengan mudah dan tak perlu nak risau pasal duit ! Paling penting ! Kerana dia nk saya jdik adik ipar dia. HAHA

Keenam, kak ani ! Saya nak penuhi impian dia, kak ani nk buka bisnes, saya nk beli sebuah lot dan kata pada kak ani "this is yours ! Semoga impian kkni jadi kenyataan" :)

Ketujuh, untuk kak alai !! Even kaklai dah kaya raya, saya nak pergi menunaikn umrah dengan kak lai, keluarga saya, staff2 farmasi sihat, menggunakan duit saya, kami menunaikan umrah bersama-sama, tnda terima kasih sebb pnh terima sy bekerja dibawah pimpinan nya :)

Kelapan, ita (adik incik lalan), saya tak pernah bersua muka dengan ita, tapi saya rasa ada chemistry dengan dia. Bila dengan ita, saya rasa macam dengan kak ain. So sure lah ! Nk ajk dia pergi bercuti, jalan sana sini, shopping sana sini dan nikmati setiap pkara yang tak terbayang dek akal !

Kesembilan, buat aqilah dan elisya, saya nak bina sebiji rumah bersebelahan dengan rumah saya dan incik lalan, rumah princess beserta dengan pakaian2 princess. mesti mereka suka !!

And terakhir, buat mereka yang memerlukan, anak yatim, dan mereka yang memerlukan bantuan. InsyaAllah tidak akan dilupakan :)


Haa, itu dia, 10 bintang di hati saya. Saya sangat sayanggg kalian ! Haha. Ini hanya anganan, insyaAllah, rezeki Allah ada kat mana2 kan ? May Allah bless us.

Ok sudah penat menaip kisah dongeng. Gudnite dear ! :)

With love,
FatinFashiekin
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...