FOLLOWER

Friday, January 20, 2012

SAYA SUKA

1) saya suka bila pergi jalan-jalan Orang kata saya dah kawin,
saya akan rasa diri saya seorang yang sangat DEWASA
*sambil mendabik dada ;p
kalau dengan incik lalan pn org akan ingt kami
husbad & wife, contoh pergi restaurant nanti pelayan buka kan pintu 
dan kata "Terima Kasih Puan dan Tuan"  
hah ! terus saya kenyit-kenyit mata pada incik lalan
dan kalau pi bank ke mesti saya akan kata saya wife dia, haha,
then akan kata "bila nak meminang ni ? kite dah dewasa" 

2) Saya suka  bila mengumpat, 
saya akan tulis kat kertas dan pijak kaki orang sebelah
(kerap berlaku di FARMASI). Tak pun, taip mesej dan hantar pada orang sebelah, 
Tak pun pegang hp, taip-taip then tunjuk pada dia. 
tapi selalunya saya cuai, tgh mengumpat tiba-tiba tersend kat orang. haha
contoh : saya diri sebelah incik lalan, nak cari kertas tak ada,
then saya pun taip lah kat hp, tapi type di inbox,
da sah-sah saya sedang berbual dengan orang lain, kemudian saya TERSEND !
*padan muka saya. TAPI, saya akan buat lagi.

3) Saya suka bila saya sedang drive di hway,
then kereta-kereta mewah seperti
BMW, MAZDA, dan sewaktu dengannya akan beri saya laluan,
sanggup ke kiri dan memberikan ruang
pada kereta kecil saya untuk memotong :')
saya akan rasa sangat terharu dan dalam hati berbisik
"MAY GOD BLESS YOU"

4) Saya suka bila hati saya berbisik
"bestnye kalau dapat makan Pizza"
then kemudian ada orang belanja saya pizza.
speechless, rasa nak menangis,
Tuhan makbulkan doa aku !! :')
*over ! PANG !

5) Saya suka bila abah, mam dan kak Ani kata
"ekin, pergi solat, macammana nak masuk syurga sama-sama"
saya akan rasa terharu dan rasa dihargai :')
mereka adalah jam lonceng solat termahal saya,
abah akan kept warning di rumah,
kak Ani pula jam lonceng di tempat kerja.

6) Saya suka bila saya nampak something bewarna merah !
saya akan rasa fuhhh SEKSI NYA !
Azam 2020. nanti kalau saya kaya raya,
saya nak ada sebiji kerete mewah MERAH BEKILAU dan BERKILAT
dan didalam kereta mewah dan berkilat itu
akan keluar seorang ibu yang cantik bergaya ditempat memandu
memakai heels 5 inci. wahh ! tapi azam 2020 ye, bukan 2012.
berangan pula. PANG !

7) Saya suka bila drive, saya akan buka volume kereta kuat-kuat
dan menyanyi bibir ikut gaya artis.
bibir macam ning baizura then tangan pula gerakkan macam
NAJWA MAHAIDIN dalam video klip GOT TO GO
kemudian bila kereta memotong,
saya akan buat-buat tengah tengk HP padahal bengang (-_-)

8) Saya suka bila drive then ada selekoh tajam
mulut saya akan berbunyi
"vrooommm.. vroommmmmm"
fine, aku tahu, hodoh kan ? HAHA

antara perkara-perkara yang saya suka.
dan maaflah kalau u all tak suka. sebab saya suka.
:)
with love,
FatinFashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...