FOLLOWER

Tuesday, January 17, 2012

OH BELOG !

Assalamualaikum

pssstttt.. psstttt..

saya FATIN FASHIEKIN BINTI ANUAR nak edit blog.
saya nak ubah wajah blog saya.
TAPI, saya tak reti lah (-_-")
banyak kali cuba, banyak kali try
*hoi ! cuba dan try kan same. haish !

ok. saya banyak kali berusaha untuk mengubahnya ke arah yang lebih
membawa nikmat pada setiap mata memandang
*ayat kau bajet kan ?

TAPI, setiap kali usaha saya seperti membuahkan hasil,
kemudian minda saya akan berlegar-legar caption 
"hodoh lah ! serabut ni ? kau ingat cantik ?"

ala !!!! siapa boleh edit kan ni ??
saya bayar. tapi tunggu awal bulan. haha 

p/s : kalini no entry tentang ape saya buat,
sebab saya hanya edit template dan delete. tu je saya buat.


truly love u,
FatinFashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...