FOLLOWER

Saturday, January 28, 2012

MERAH BERSAMA KELUARGA

Assalamualaikum

saja mencelah untuk menyelitkan sedikit gambar my family,
dah lama tak letak gambar mama dan abah kan :)

abah ? semakin boolat. bila tgk kungfu panda sure toleh abah. hehe
mama ? selalu kata "kakak lagi buncit berbanding mama" *sigh (-_-)

sepanjang pi beraya semua tak percaya bahawa i'm their daughter
dan semua terkejut dan saya suka apa yang berlaku.
iaitu menjadi perhatian dan kemudian saya dapat angpau dari boss mama & abah
haaa, tersipu malu masa menyambut huluran demi huluran,
makanan demi makanan yang ada.


abah and mama, satu keluarga MERAH kau, 
mengalahkan tuan rumah.
over kan ??


karoke ! masa ni, speaker betul2 bersebelahan dengan telinga tau.
orag javanese kata "boleh budek" 
atau dalam google translation yang sebenar iaitu 
"boleh mengakibatkan pekak"

then,


semangat 1 MALAYSIA. haha
yang saya faham dan yang dia nyanyi cume
"gong xi gong xi gong xi nie"
mengelat ! macam tu saya pun reti. ;p


mama wif daniel.
aza je takada cuz dia dah balik asrama,
tapi masa onthway kesini pun dea kept calling nangis2 kata nak balik

dan last ! my lovely lil bro


Dinzly Danish atau nama pendek. awal.
see dapat angpau,
then balik je rumah


sampai je rumah, my lil bro tu bagi angpau dia pada saya
dan dia pesan
"kaktin, nah duit, nanti beli kan awal jajan banyak2 ea ?"



with love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...