FOLLOWER

Wednesday, January 18, 2012

HAPPY CHINESE NEW YEAR TO ME TOO !

HAPPY CHINESE NEW YEAR !!!!
So hopefully tahun ni saya bersama rakan-rakan seangkatan dimurahkan rezeki untuk menerima angpau yang banyak serta berkotak-kotak limau dari uncle-uncle dan aunty-aunty yang selalu mendapatkan khidmat kami di Farmasi. Start dari minggu yang lepas setiap custemer cina yang datang ke farmasi akan disudahi dengan ayat :
"THankYou, jangan lupa makan ubat ye uncle/aunty dan jangan lupe angpau dan limau 1 kotak untuk saya" sambil senyum lebar2. Hahaha.

Saya suka Chinese New Year tahun ni sebab saya dapat MC. So kepada sahabat handai, ahli keluarga dan kekasih, jangan tayang muka riak sebab anda dapat cuti ye, sebab tahun ni saya pun dapat cuti. HAHA *ketawa riak sambil cekak pinggang. HAHA

TAPI, even cuti pun, sure lah saya akan memerap di rumah. Huh, boleh terbayang lah kesesakkan jalanraya or jalan kampung okeh (-_-")

DAN ESOK ! 6 hari lagi sebelum CNY, dan esok saya balik petang, dan esok terfikir nak jumpa incik lalan dan esok dengar2 khabar SpeedTrap bersepah sepah disana sini dan saya, tak suka bawa kereta perlahan-perlahan ! Dan saya bencikan lorong kiri ! Dan oleh itu :

Me : Esok SpeedTrap dah start
Him : so ?
Me : Yela esok kan kite plan nk jumpe sebab weeknd ni sure bsepah jalan jammed.
Him : so ?
Me : kamu datang lah sini, kite malas lah bawa kerete perlahan-perlahan ke sane. Kite buka radio ops sikap da start.
Him : eh mana ada, petang tadi kite pergi Cheras ok je.
Me : kamu mane tahu, kite lagi tahu, kamu datang lah sini, kamu kalau memandu kan bhemah.
Him : Eh. Eh. Eh. Takda, belajar memandu tu perlahan lah sikit. Cba drive lorong kiri je dan jangan masuk lorong kanan. Blh ?
Me : tak nak lah. Dah try tetap tk boleh, rasa diri macam tengah mengayuh basikal lah (-_-)
Him : Jom ! Esok kite makan ketam besar ! Nak ! Jom lah, kite belanje !
Me : point tak nak drive ke sini lah tu. Ceh .
Him : sana mana ada ketam besar-besar. Jom lah !

See, taktik dia kotor, mentang2 lah saya ni sangat tergoda dengan liuk lentk badan ketam yang mengiurkan ! Oh ! What the Buncit. Haha

P/s : tq to blackbry sbb skg upload blog via BB dah btambah mudah ! Tq so much then kalau perenggan berterabr maaflh ye sbb via hp (email)

Tata,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...