FOLLOWER

NUFFNANG ADS

BERTUKAR !!

Assalamualaikum

hei ! dah lama tak snap gambar terbaru kan ?
rindu nye nak berangan sakan depan DSLR ni wey.
tapi bila tiba masa je sure tak ade mood.
ye, memang over kan ? nak shoot gambar perlu mood segala ?
bila panas konon HOT cuaca melebihi HOT diri sendiri ;p
 
Almaklumlah bila meningkat usia,
meningkat jua lah aktiviti,
so masa selalu tak da lah nak duk posing2 sakan ni,

kalau sebelum ni tengah hangat-hangat gituh dengan incik Lalan
boleh lah dia duk kata "sayangg, tgk sini abg nak ambil gambar nii"
sekarang ? saya yang duk kata, "jom ambil gambar nak ?"
tak pun "nak gambar macam orang tu ??"
dan dia cuma kata "dia putih, kamu hitam, kamu tak macam orang tu"
*sambil dia buat muka tak beremosi tapi saya yang emosi ;p
see, bagai kacang lupakan kulit. haha

kesimpulannya, saya dah bosan dengan pic header diatas.
TU JE (-_-")
yang lain tu pembayang kata
dan supaya korang dapat memahami isi hati saya.
ok. da jauh merepek. bye2.

gadis yang ingin kan perubahan,
FatinFashiekin

No comments: