FOLLOWER

Saturday, November 19, 2011

SATURDAY (STRESS WEEKEND)

Assalamualaikum

Permulaan hari yang penuh kejutan hari ini ye wahai sahabat sekalian,
terjaga cuz mama masuk bilik dan mama kata
"kak, kereta akak rosak"
hah ! automatik terus terduduk saya okeh. terkejut.
hello, tengah2 bulan yang damai ni, kalau kereta bermasalah,
boleh menimbukn stress ye.
actually setiap pagi even saya masuk kerja 12.30pm,
abah lah yang akan panaskan enjin kereta saya *mjaga kereta
actually wif his car jugak lah.
nak harapkan saya ?
saya paling rasa sangat lecehhh apabila masuk kereta
then terpaksa tunggu 2minit untuk memanaskan enjin
rasa sangat membuang masa. hehe
ok. padahal cuz selalu lengahkan masa dan nak cepat.

Soooo, sambung story,
pagi tadi wake up je, saya bermenung,
nasi sudah menjadi bubur.
kereta memang perlu dirawat,
call abang jaki, then abg jaki kata around 10am dia datang rumah
(repair dirumah)

firstly ingat kan kecederaan kereta saya very the serius
kot-kot perlu sampi 7 hari kn.
planning bawa kereta my uncle (cik arie) pergi kerja
pagi tadi ke pasar lah guna kereta cik arie,
then 10am memang betul mekanik datang rumah,
tapi just 10minutes,
DONE
waaaa, excellent. sangat happy !
so bermakna plan saya untuk esok bjalan lancar ! ;)
totall bayaran adalah RM175 (betri) & RM15 (upah)
before pergi kerja, saya singgah bengel abg jaki
sebb buat bayaran.
actually guys, ade something happen juga,
tapi tak mahu share dengan u all.
sangat memalukan (-_-)

DAN

tak sabar tunggu esok !
this month BUSYYY sangat.
orang kahwin lah, datinglah, orang tunag lah.
haish. untungnya mereka,
hehe

this 26november2011
incik Aleng (Kamarul Ridhuan) bakal berkahwin,
member2 yang bujang pn habih ramai dah kahwin
Oh My God
sesungguhnya masa terlalu cepat berlalu
:)

thats all,
have a nice weekend guys 

with love,
FatinFashiekin



No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...