FOLLOWER

Monday, November 14, 2011

HARGAI NIKMAT ''NYAWA'

Assalamualaikum

14/11/2011 : MONDAY

Before sleep, tiba-tiba teringat peristiwa pagi tadi. Sepupu kepada kak Alai datang farmasi. Dan beliau penghidap cancer stage4.

Nauzubillahiminzaliq.

Disaat kite merungut dengan takdir hidup kite, merungut dengan segala kurniaan yg Allah beri. Apabila buka mata dan pandang dengan mata hati apa yang kita miliki, SubhanaAllah. Ada yg lebih susah dari kita. 

Saya terdiam dan berfikir.
Menghela nafas,
Tarik.. Lepas...

Tidak terfikirkah ?
Setiap hela nafas kita yang kita tarik dan lepas dengan bebas, ada insan lain yang sedang menahan kesakitan untuk mendapatkan walau satu helaan nafas ?

Semoga Allah merahmati beliau,
Memberi kekuatan mengharungi dugaan yg Allah berikan.

"YA-ALLAH, ANDAI AKU AKAN MENJADI TETAMU MU, TARIK LAH AKU KETIKA MENGERJA KAN AMALAN IBADAH MU. YA- ALLAH KALU SAAT INI SAKARATUL MAUT SDANG MENGHAMPIRI KU, IZIN KAN AKU MENYEBUT KATA TAUBAT PADA MU. SESUNGGUHNYA KAU MAHA MENERIMA TAUBAT DAN BLUT LAH AKU DGN PUTIH NYA KAIN KAPAN.. HANYA 1 PINTA KU PADA MU, JGN LAH KEMATIAN AKU DIIRINGI TITISAN AIR MATA ORG YG AKU SYG..."

With love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...