FOLLOWER

Sunday, October 30, 2011

SORRY. ITS NOT FUNNY.

Assalamualaikum

Seriously saya bukan dalam
mood yang baik,

Fine, macam yang u all ketahui,
Harini saya berjumpa incik lalan,
Bfast bersama & lunch bersama.
santai bersama.
Saya ada bawa kan dia mkanan
Permintaan dia.
Permulaan hari yang menggembirakan.

So banyak gambar yang saya snap,
Menjadi seorang blogger,
Hati harus kering..
Yup, even incik lalan pn sometimes
Rasa rimas dengan setiap pelakuan saya.

Kebetulan,
Harini entahlah,
Tak plan tiba-tiba TERsama colour
Pakaian wif incik lalan.
Diulang sekali lagi ye suku kata
"TER" sama colour.
Kami bukan couple romantik yg nk
Berpakaian sedondon ye.
Bf saya dah 30 tahun, 
So amatlah lawak kalau dia still
Menerapkn unsur2 cinta remaja 

So saya terlebih excited lah,
Snap picture banyak-banyak.
Mmg excited dn bpuas hati lah.
Yela, u all tahu kan my lappy rosak
Harini I gt my new lappy actually,
Perasaan nak upload story tu mmg 
Berkobar-kobar.
Gambar pun banyak lah yang saya
Rasakan sempurna.

Around 5pm,
He take my gadget,
Dan tgk gambar2 yg saya ambil,
Makan-makan sambil story2
Then sama-sama pi carwash.

Harini segalanya smooth relax & perfect
TAPI...,
Tadi on je laptop,
Dah get ready nak transfer gambar 
Ke laptop.

Saya terkejut.

Gambar tiada.

Yg paling mbuatkan saya marah.

Rupanya kesemua gmbr2 tu ddelete dengan sengaja oleh incik lalan. *sigh

Seriously buat saya marah sangat.
Dan dia just anggap perkara tu 'joke'
Gurauan bagi dia.

Hmm. Tak tahu lah nak kata apa.
Bye.

*sangat marah dan terasa hati (-_-)




No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...