FOLLOWER

Thursday, April 21, 2016

MASIH TAK CLEAN ATKINS


Asyik upload gambar baby,
Cerita baby,
Lupa ttg diri sendiri.


Ok. Berat bdan baru turun 100g shja. LOL. Tapi saya sedar, tak turun sbb saya still minum minuman manis iaitu my fav kopi 3dalam1. Ye, saya ketagih gile pada kopi. 9bulan mgandung pantang kopi semata nak anak putih, bile bsalin dapat minum kopi peh heaven gilee. 


Dan, sangat suka makan lemak2 kambing. Bila buat lamb chop kn ade sipi2 lemak. Tu kgemaran saya tu. 


Pernah incik lalan tolong hiris2 lamb chop saya sbb saya jaga B. Bila nk makan tgk lemak2 semua xda dah. Me marah gile, cubit2 incik lalan sambil kata dgn sedih "kalau mknn kgemaran awak, saya tak pernah kacau tau, saya hidang elok2, walaupun saya tak suka, saya hormt tu kgemaran awak, tapi, part saya kenapaaa awak kacauuuuuu. Saya sukaaaaa" serius saya emo tahap kalau ada batu belah batu btangkup tu mmg saya da terjun dalam tu minta dtelan haha. 


Tgk saya mrh sambil nk ngis incik lalan gelak gila2 sampai tahap dia kepit kepala saya kat ketiak dia sbb dia rasa lawak gila (-_-)


Pastu dia kata "saya kutip kat tongsampah semula ye" sambil gelak-gelak.



So sbb minuman manis / lemak kambing / sup gear box. Tu sbb logik bdan x turun. Huhu. Bila nk clean balik atkins ni ! *nasi mmg da lame x mkn*


Jom ! Clean diet bulan 5 ni jom ! Wei, nursajat pun boleh rampingggg okehhhh (mohom google body nursajat) hehe


Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...