FOLLOWER

Wednesday, April 6, 2016

HARI PERTAMA HANTAR ANAK KE PENGASUH

Hari yang dinanti muncul tiba,
Harini hari pertama kerja,
Shift harini masuk tengahari.


Pagi tadi pukul8,
Masa incik lalan ssiap nak gi kerja saya dah duk tenung anak je.
Pastu incik lalan dtg dekat dan cium kaseh sambil cakap supaya behave kt rumah pengasuh, air mata saya dah bergenang je.


Pastu saya pangku B,
Cium pp dia dan pandang suami pastu kata :
"Kalau saya rindu B cemaneeee"
-pastu teresak esak nngis,
Sambil cium2 anak yg slumber tidur


Incik lalan :
Ha tenungla dia puas2 skg

Saya :
*tahan air mata berlinang*
Tapiiiiiiiiii (air mata jatuh) saya xpnh jauh dari B, slalu cium B, nanti saya rinduuuuuuu (lg kuat nangis)

Incik lalan:
**dia ambil bantal dan baling ke muka saya**


Huhu.


Allhamdulillah tdi hantr bby dia x nangis, mmg la x ngis, baru 2bulan++ dgn smua org dia ikut.


Tk sabar nk blik kerje,
Nk gomol anakkkk


Lady faizal,
Fatinfashiekin

Sent from my iPhone

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...