FOLLOWER

Tuesday, April 19, 2016

AISKRIM HANDMADE


Aiskrim buatan sendiri! 
Yang pasti bukan saya yang buat la kan,
Benda2 pelik macamni mcm biasa lah incik lalan.


Saya sibuk kt ruangtamu depan jaga B,
Dia kat dapur pung pang pung pang,
Sikit2 mhadap laptop,
Pastu g dapur,
Pastu pusing depan laptop lagi.
Sampai la ttbe saya terjaga dari tidur,
Dia bawa sesudu aiskrim suh rasa.


Hmmm, sedap! 
Dia bt dlm 10bekas bbentuk "love"
Dia kata "romantik x" hahaha


Antara 10 bekas, saya makan 9‎ tupperwre,
Incik lalan makan 1 je,
Tu pn makan sambil kongsi dengan saya.
‎Bila dia nk makan lagi,
Dah habisssss---


Lady faizal,
Fatinfashiekin


No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...