FOLLOWER

Monday, February 6, 2012

MEMERLUKAN PENGGANTI

Kejadian 6/02/2012 (isnin)
Kawasan : MacD, Ayer Keroh.
Waktu : 5.15pm (selepas beliau plg keja)

Actually harini saya cuti, tapi memang dah plan lepas dia balik kerja, kami nk makan2 di MacD ayer keroh.

So dipendekkan cerita, incik Lalan take oder dan saya sekadar menunggu di meja lah. Cermin mata saya letakkn di kerusi sebelah saya, buka compact powder dan belek-belek muka kemudian incik lalan datang dengan bebelan yang panjang sebab orang ramai dikaunter dan terus DUDUK DISEBELAH saya.

TIBA-TIBA,

DIA TERKAKU.

Dan saya terus membelek-belek muka sambil buat muka tak bersalah walhal saya tahu apa yang berlaku dan saya sengaja ingin melihat riaksi beliau.

Incik lalan sekadar berdiam sambil berdehem "ehem !" Konon2 dia sedut air lah, makan kentang lah.

Kemudian saya masukkan compact powder ke dalam handbag sambil buat-buat lupa "eh ! Mana spek kite ek? Kite tak nampak lah, lupe ltak mane, kamu nampak tak ??"

Mula2 dia kata tak tahu. Padahal saya dah tahu. Dan at last dia bangun dan tunjuk "cermin mata kamu, patah....... TAPI BUKAN SALAH KITE kamu letak merata-rata kite terdudukkn lah !!! "

Haish. Nasib lah sayang, kalau tak kat situ jugak saya minta ganti rugi. Nasib lah kekasih, kalau tak dah lama kena smack down. Nasib lah dia buat muka konon tak bersalah sambil tunduk2 dan hidung nya kembang2 sebab ego tak mau mengaku, dan nasib baik lah nampak cahaya bersalah di muka dia dan rasa sejuk hati ni nak marah. Dia sangat bernasib baik tau. Betapa baiknya saya ???

After this, pergi kerja 24hour bercontact lens lah nampak nye. Dan nasib baik, cermin mata lama ad lagi, just rasa very skema lah. Cermin mata zaman skolah. Haha.

Ok. That's all. Mengenai semalam dan majlis kenduri actually banyak yang berlaku dan nak story aish tak cukup malam ni.

Dan kepada my twin, Noraini shariat, thankq sebab bg saye perfume tu. Rase sayg pula nak gune sebb takut habis. Tq ye sayang. Saya sayang awak sangat2.

With love,
FatinFashiekin

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...