FOLLOWER

Saturday, January 21, 2012

SAYA BENCI

Antara perkara yang dibenci.
Diantaranya lah ye, actually banyak lagi :)

1. Menunggu. sy mmg kurang sabar bab tunggu2 orang. So kalau nak kelua dengan saya, pastikan tepat. Kalau tak, saya bertukar menjadi hulk.

2. sakit perut. memandangkan perut sy selalu meragam tak kire masa.. sy sgt benci bile perkara ni berlaku. favourite time : time2 tgh sibuk. huh. nanti time nak akad nikah cemane la kan. jauh bebenor sy fikir ni ;p

3. orang mencarut. tak kire lelaki ke perempuan.. awk mmg berjaya buat sy turn off bile awak mencarut. sgt tak matured. sgt tak hensem/ cantik bile korang buat macamtu. be polite. tak perlu mencarut bagai, tak nampak hebat pun.

4. overslept. bile dah terlebih tidur sy akan panik. bile panik sy akan
takde mood. bile takde mood sy mengantuk dan senyap.

5. Ular. Enough ! I hate snake !

6. panas. kalau cuaca panas, semua benda pun rasa nak marah. nak keluar rumah pun fikir dua kali.

7. short hair or fringe. Saya benci short hair and fringe sebab ianya amat tidak sesuai dengan muka saya. Sebab dahi saya sempit, bila ada fringe, muka saya nampak ketot, terbantut dan meminta simpati. Bila saya ada fringe, setiap hari saya akan tengok cermin dan berasa simpati kepada diri sendiri.

8. buncit. bilelah perut nak flat mcm model2 kat tv. down betul.

9. org bwk kereta tp tak bg signal. susah sgt ke nak bg signal in the first place? satu signal boleh mengubah segalanya.

10. depan2 dok puji. blakang2 dok kutuk. pantang betul org mcm ni.
puas kot dpt buat due2. kutuk ngn puji sekaligus. eh?

till then, tata

With love,
FatinFashiekin

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...