FOLLOWER

NUFFNANG ADS

KASEH TAK SIHAT

Ikut plan raye hji tahun ni turn kedah, incik lalan ade bt akikah utk alisya dan akila. So saya very lah excited, sbb my mjlis kan (nk buat goodie daddy tak bagi, booring) dlm masa yg sama, ni 1st time nak beraya haji diutara, org kata rya hji kt utara syokkk. Bkobar kobar saya nk myambut raya kt sana.


Tapi,
Kaseh aneeqa farzana binti ahmad faizal still tak sihat 😞 memndangkan kaseh tu ank kesayangan incik lLan, oleh yg demikian, saya dan kaseh kena tinggal. Incik lalan arahkan kaseh dikuarentin supay kesihatan tak terjejas. Incik lalan balik kedah sorang2. Haih. Nasib baik la saya x beli set baju raya haji lagi, sbb sibuk anak tak sihat, rupenye btl sgkaan, tak balik pun.. Daddy promise dia balik kedah sat je mmandangkan baby tak sihat ni.



My daughter batuk2, hidung tersumbat + muntah 😣 daddy tak bagi balik kedah sebab daddy suruh kaseh brehat, takut perjalanan jauh buat baby makin x sihat. Tapi, nak ketupat palasss 😭😭 sedapnya ketupat palas cicah gulai kambing emak 😨😨 peh. Serius rindu !!


Tapi xpelah, raya haji kat johor pn okeh, dpt mkn rendang mama 😝😝😝 dapat mkn lodeh 😎😎 semua orang ada jaga baby, gomol baby, manakala saya ? Guling2 depan tv 😎😎😝

Apapun,
Semoga perjalanan daddy dipermudahkan ! Balik cepat daddy ! Nanti kiteorang rindu, kiteorang tak biasa tidur bila daddy tak pok2 kiteorang heheheheh


Kedah, mu tunggu end of this year ok, kami datang !!!

**skg slu fokus pd instgram**
**jarang update blog**
**amponn**



Lady faizal,
Fatinfashiekin

No comments: