FOLLOWER

Friday, September 2, 2016

DEMAM DA 2 MINGGU

Masuk 2minggu demam+batuk,
Skg berjangkit kat anak pula,
Allahuakbar


Saya demam,
Baby demam,
Nasib baik incik lalan sihat


Saya da lah jnis xtahan sakit,
Sejuk menggigil je nangis,
Tgk ank x sihat pun nangis,
Terlalu menangis,
Sampai incik lalan balik pukul2 petang dari kerja jaga kiteorang.


Mlm2 tdr,
Tangan kanan incik lalan tepuk saya,
Tangan kiri tepuk baby,
Sampai dia kata "punyalah penuh kasih sayang saya ni, tepuk serentak korang b2 saya yg x tidur" 😄


Untill now,
Saya still menggigil,
Anak pula mama jga,
Harini incik lalan xdpt cuti sbb ada Dr baru masuk, incik lalan kene bwk dia tjuk cre kerja, so saya pn balik la pagoh ni sbb serius x larat nk jga baby.



Smoga esk sembuh,
Xlarat da mgeletar mcm org ktagih dadah, kesian ank merengek je sbb bdan panas.



Currently : menggigil sejuk

No comments:

DEK KERANA ANAK 😅

setahun 2 biji tv anak rosakkan, baru nak tarik nafas lega sebab tv mmg da ada, so next plan untuk sofa leather idaman. . TETAPI, baru sebul...